Aceasta permite preluarea și importul facturilor înregistrate în registrul RO e-Factura (SPV) direct în ContaX. Tot ce trebuie să faci este să apeși butonul „Import SPV INVOICES”, importând astfel toate facturile transmise în spațiul privat virtual al ANAF de către furnizorii tăi.

Modulul Mapare facturi de achiziție
Acest modul te ajută să-ți organizezi facturile cu preluarea informațiilor din înregistrările anterioare, având ca scop simplificarea și automatizarea procesului de înregistrare a acestora în contabilitate.
Gestionarea, alocarea conturilor contabile, a codurilor SAF-T, a opțiunilor de TVA și a centrelor de cost sunt acum mai ușoare. Vei reduce erorile umane, economisește timp și îmbunătățește eficiența generală a procesului de înregistrare a documentelor contabile, în orice program ce permite import.
Automatizează procesul de mapare a facturilor primite de la furnizori, asigură alinierea informațiilor din facturi cu sistemele interne de contabilitate, verifică automat conformitatea datelor și bucură-te de integrarea ușoară cu diferite facturi electronice.
Încearcă

Funcționalități principale
Pentru a înțelege cât mai bine cum te poate ajuta acest modul, iată principalele funcționalități pe care acesta ți le oferă:
- Importul Facturilor (import SPV)
- Prelucrarea în Bulk (SET BULK)
Prelucrarea simultană a unui grup de facturi este acum mult mai ușoară. Pentru cazul în care există facturi cu specificații similare fie de la același furnizor, fie de la furnizori diferiți, poți simplifica alocarea conturilor sau a altor specificații/informații relevante ce nu se găsesc în xml-urile e-Factura.
Printre prelucrările în bulk se numără convertirea automată în RON a facturilor primite în Euro, în registrul RO e-Factura în funcție de cursul valutar din factură sau de cursul BNR pentru înregistrarea în contabilitate, împărțirea rândurilor din cadrul facturilor în mai multe rânduri, fără riscul denaturării sumelor din cadrul acestora (funcția SPLIT). Unificarea rândurilor selectate de utilizator și cumularea informațiilor pe rândul respectiv (funcția MERGE). - Confirmarea Facturilor (CONFIRM INVOICES)
Prin apăsarea acestui buton poți confirma faptul că facturile selectate sunt corecte și pregătite pentru export în programul de evidență contabilă. Confirmarea poate fi efectuată individual sau pentru mai multe facturi simultan.
- Exportul în Contabilitate (EXPORT ACCOUNTING)
Această funcționalitate îți permite exportul facturilor confirmate din tab-ul Mapare Facturi, generând o notă de import pentru softurile contabile utilizate (de exemplu Nextup și SAGA).
- Arhivarea Facturlor (ARCHIVE)
Mută facturile exportate în Istoricul Facturilor Mapate și menține un mediu de lucru organizat reducând volumul de date active în secțiunea de Mapare Facturi.
- Restaurarea Facturilor (RESTORE)
Ai posibilitatea de a reimporta și corecta facturile care au fost procesate eronat, aducându-le înapoi în lista activă cu status „New” din Arhiva de facturi.
- Exportul Noilor Parteneri (EXPORT NEW PARTNERS)
Aceasta este funcționalitatea care îți permite exportul datelor noilor parteneri în format CSV, care nu se regăsesc în programul de evidență contabilă, util pentru actualizarea bazelor de date externe sau pentru raportare.
- Filtrare și Vizualizare Facturi
Gestionează eficient documentele folosind filtrarea facturilor. Interfața îți permite să faci asta pe baza mai multor criterii precum data emiterii, numărul facturii etc.


Rapoarte Contabile (Balanță, Fișa Client, Registru Jurnal etc.) & Dashboard Standard
Poți genera automat rapoarte contabile esențiale precum balanța contabilă, fișa de client și registrul jurnal, cu posibilitatea personalizării acestora în funcție de cerințele clientului. De asemenea cu ajutorul dashboard-ului interactiv poți vizualiza și analiza rapid datele financiare.
Sistemul ContaX se integrează cu alte sisteme financiare pentru a-ți oferi o imagine de ansamblu completă.
ÎncearcăRaport Facturi Neplătite & Generare Fișier Plăți pentru Import în Aplicațiile Băncilor
Monitorizează facturile primite de la furnizori care nu au fost plătite și generează automat rapoarte și notificări pentru echipa de achiziții.
Crearea de fișiere de plăți se face automat, în formatul cerut de aplicațiile bancare. Poți face integrarea cu ERP-ul existent pentru preluarea informațiilor de plată și poți asigura validarea și securitatea datelor financiare înainte de transfer.


Confirmări Sold
Procesul de confirmare a soldurilor cu clienții și furnizorii este complet automatizat și poți genera și trimite solicitări de confirmare prin e-mail. Poți centraliza apoi răspunsurile primite, iar soldurile se actualizează în sistem. Poți oferi și rapoarte de reconciliere și identificare a discrepanțelor atunci când este cazul.
Tool Interogare Multiplă CIF-uri ANAF & VIES
Sistemul verifică automat codurile de identificare fiscală (CIF) prin portalurile ANAF și VIES și asigură validarea rapidă a pertenerilor de afaceri atât la nivel național, cât și european. În cazul neconcordanțelor sau a invalidității CIF-urilor, utilizatorii vor fi notificați. ContaX îți oferăși posibilitatea de export în Excel a raportului rezultat în urma interogării.
Încearcă

Raport Facturi Neîncasate
ContaX identifică și listează automat facturile emise care nu au fost încasate la termen și trimite alerte și notificări către echipa de colectare. De asemenea îți oferă statistici și analize asupra termenului mediu de încasare per client și posibilitatea generării de rapoarte periodice pentru management.